5 клас
Українська мова
17.03.
-
Урок №86. Контрольна робота №6. Тест з теми "Синтаксис. Головні та другорядні члени речення".
18, 20.03
23.03
- Урок №89. РМ №15. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому
стилі (орієнтовні
теми: «Чому необхідно знати історію свого
народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за
гроші», «Чому потрібно берегти природу»). + // Як підготуватися до написання твору-роздуму //
24.03
- Урок №90. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. + відеоурок №1 + відеоурок №2
25.03
25.05
- Урок №91. РМ №16. Аналіз письмового твору.
27.03
- Урок №92. РМ №17. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з
елементами роздуму.
07.03
- Урок №93. Тире при узагальнювальних
словах у реченнях з однорідними членами.
08, 10.04
- Уроки №94-95. РМ №№18-19. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру
з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
13.04
- Урок № 96. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні. // Додаток 1//
14.04
- Урок №97. РМ №20. РМ №20. Аналіз письмового переказу.
15.04
- Урок №98. Ознайомлення з найбільш
уживаними вставними словами та сполученнями слів. // Додаток 1 + Додаток 2 //
17.04
- Урок №99. Виділення вставних слів на
письмі комами. // Додаток 1 +
21.04
- Урок №100. Складання інформаційного
повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів
і словосполучень).
22.04
- Урок №101. РМ №21. Ділові папери. Оформлення конверта (або
адреси на поштовій листівці).
24.04
- Урок №102. РМ №22. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
27.04
- Урок №103. Контрольна робота №7. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполученняслів.
28.04
- Урок №104. Складні речення з безсполучниковимі сполучниковим зв’язком. // Додаток 1 //
29.04
- Урок №105. Кома між частинами складногоречення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
05, 06.05
- Уроки №106-107. РМ №№23-24. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому
стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому
потрібно вивчати іноземну мову»).
08.05
- Урок №108. Пряма мова. Діалог.
12.05
- Урок №109. Розділові знаки в реченнях із
прямою мовою.
13.05
- Урок №110. РМ №25. Аналіз письмового
твору.
15, 19.05
- Уроки №№111, 112. Діалог. Тире при діалозі.
20.05- Урок №113. Інсценування байки, текст якої містить діалог.
22.05- Урок №114. Контрольна робота №8. Складні речення. Пряма мова. Діалог
(тестування).
Повторення в кінці року
(тестування).
25.05
- Урок №115. Лексикологія.
26.05- Урок №116. Будова слова й орфографія.
27.05- Урок №117. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія. Синтаксис і пунктуація.
29.05- Урок №118. Підсумковий урок.
Українська література
20.03
23.03
- Урок №51. «Гаї
шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла...».
Мелодійність віршів П.Тичини.
23.03
27.03
27.03
- Урок №52. Євген Гуцало. Основні
відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема
світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось».
06.04
- Урок №53. Співчуття,
милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у
захисті гуманних переконань.
10.04
- Урок №54. РМ №3. Усний твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Складання
власної версії закінчення твору.
13.04
- Урок №55. Контрольна робота №4.
Тарас
Шевченко, Павло Тичина, Євген
Гуцало. Тестування.
17.04
- Урок №56. МаксимРильський. Основні відомості про поета. Його вміння бачити красу рідної природиі створювати красу засобами поетичної мови «Дощ» («Благодатний, довгожданий...»).
24.04
- Урок №57. Єдність
людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною...»
27.04
- Урок №58. РМ №4. Художній етюд про природу. // Додаток 1 //
04.05
- Урок №59. Григір Тютюнник. Стисло
про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу
людини. Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм
описів природи.
08.05- Урок №60. Допитливий,
чуйний, хлопчик Олесь, його жага пізнавати загадковий світ природи, уміння
фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
15.05- Урок №61. Урок виразного читання №2. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак».
18.05
- Урок №62. Микола Вінграновський.
Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплююча і драматична історія
про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Доброта,
вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо в
обстоюванні своєї позиції.
22.05
- Урок №63. Урок позакласного читання №4. Сучасний
український дитячий детектив, фентезі.
25.05- Урок №65. Контрольна робота №5. Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».
29.05- Урок №66. Література
рідного краю №4. Фольклорна спадщина жителів села.
10 клас
Українська мова
19.03
20.03
- Урок №101. Відмінювання іменників II відміни. Родовий відмінокіменників II відміни. Невідмінювані іменники. Стилістичне використання кличноговідмінка + відеоурок + // Тренажер з правопису української мови //
23.03
25.03
26.03
27.03
- Урок №105. Ступені порівняння якісних прикметників, творення
їх. Перехід відносних
прикметників у якісні, присвійних у якісні і відносні.
06.04
- Урок №106. Повні і короткі форми прикметників, стягнені і
нестягнені форми повних прикметників, особливості функціонування їх у сучасній
українській мові.
08.04
- Урок №107. Творення відносних і присвійних прикметників.
Відмінювання прикметників.
09.04
- Урок №108. Стилістичне використання якісних, відносних,
присвійних прикметників. Стилістична роль повних і коротких прикметників.
Синоніміка прикметників і непрямих відмінків іменників. Словник епітетів
української мови.
10.04
- Урок №109. РМ №28. Лінгвістичний аналіз текстів науковонавчального стилю. // Додаток 1 + Додаток 2 //
13.04
15.04
- Урок №111. Відмінювання займенників. Явище прономіналізації.
Правопис займенників. Написання заперечних, неозначених займенників. Перехідзайменників в інші частини мови. Стилістичні функції займенників.
16.04
- Урок №112. РМ №29. Особливості конспектування. Читання наукової, науковопопулярноїстатті. Переглядове, ознайомлювальне читання науковопопулярної, довідкової літератури.
17.04
- Урок №113. Числівник як частина мови. Формування числівника як частини
мови. Число і числівник. Розряди числівників за
значенням, характеристика їх. Групи числівників за будовою.
22.04
- Урок №114. Відмінювання числівників. Паралельне використання
відмінкових форм числа. Паралельне вживання числівників з іменниками у
непрямих відмінках. Синтаксичні функції числівників. Написання числівників і
відчислівникових слів.
23.04
- Урок №115. Контрольна робота №7. Тестування.
24.04
- Урок №116. Дієслово як частина мови. Форми дієслова: дієвідмінювані,
відмінювані, незмінні. Зміни звуків в особових формах дієслів. Безособові
дієслова.
27.04
- Урок №117. Особливості семантики, граматичні ознаки дієслів.
Дві основи дієслова. Поділ дієслів на дієвідміни. Словозміна дієслів І та II
дієвідміни.
29, 30.04
- Уроки №№118-119. РМ №№30-31. Контрольний твір на морально-етичну чи суспільну теми в публіцистичному стилі. / "Людина - це обов'язок, а не титул" /
04.05
- Урок №120. Види дієслів (доконаний і недоконаний), творення їх,
вживання одного у значенні іншого. Часи дієслів (теперішній, минулий, майбутній), творення їх. Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий), творення
їх.
06.05
- Урок №121. Особові, родові, числові форми дієслів. Перехідні і
неперехідні дієслова. Стан дієслова. Зворотні дієслова. Чергування приголосних
в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу.
07.05
- Урок №122. Дієприкметник. Дієслівні та прикметникові
характеристики дієприкметників. Активні та пасивні дієприкметники, відмінювання
їх. Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання
дієприкметників. Дієприкметниковий зворот. Перехід дієприкметників у
прикметники.
08.05
- Урок №123. Безособові форми на -но, -то.
13.05
- Урок №124. Дієприслівник. Дієприслівники доконаного і недоконаного
виду. Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників.
14.05
- Урок №125. Правопис прислівників і прислівникових сполучень.
Прислівники за походженням. Написання не з прислівниками.
15, 18.05
- Уроки №126-127. РМ №№32-33. Контрольний твір на морально-етичну тему
публіцистичного стилю.
20.05- Урок №128. Прийменник, його особливості. Групи за походженням
та морфологічним складом. Правопис прийменників. Особливості вживання деяких
прийменників. Синонімія прийменників. Перехід повнозначних слів у прийменники.
21.05- Урок №129. Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні
типи сполучників. Правопис сполучників. Особливості вживання деяких
сполучників. Перехід повнозначних слів у сполучники.
22.05- Урок №130. Частка, функції, групи за значенням. Правопис заперечних часток. Функції модальних, заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань. / Додаток 1 + ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ /
25.05- Урок №131. Зв’язка. Вигуки, ознаки та розряди їх. Правопис
вигуків та особливості вживання їх. Розділові знаки у реченнях із вигуками.
Звуконаслідувальні слова. Стилістичні функції службових частин мови. Синонімія
прийменникових конструкцій. Стилістичні функції вигуків. Національні етикетні
вигуки.
27.05- Урок №132. Контрольна робота №8. Диктант із граматичним завданням. (Тестування)
28.05- Урок №133. РМ №34. Бібліографічний пошук на тему наукової роботи із залученням сучасних інформаційнокомунікаційних технологій.
29.05- Урок №134. РМ №35. Бібліографія. Анотація.
Українська література
23.03
24.03
25.03
- Урок №104. РМ №4. Письмовий твір-роздум на тему «Невмирущість духовної краси за драмою-феєрією
Лесі Українки «Лісова пісня».
26.03
- Урок №105. Література рідного краю №3. Образ рідного краю (або історична
тематика) у творчості письменників-земляків.
06.04
- Урок №106. «Кассандра» - новаторство в жанрі драматичної поеми. Авторська інтерпретація образу
Кассандри античної віщунки.
07.04
- Урок №107. Етичні, психологічні переживання особистості у час
вибору – наскрізна ідея драми. Елементи автобіографізму у творі.
08.04
- Урок №108. Художні засоби для розкриття внутрішніх переживань
і сумнівів головної героїні.
09.04
- Урок №109. Контрольна робота №7. Контрольний твір «Моє естетичне задоволення від вивчених творів
Лесі Українки».
13.04
- Урок №110. Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова –
вихід за межі буденності, прагнення «не описати, а оспівати стан душі» (М. Вороний). Філософська основа (оглядово). Угруповання «Молода муза», «Українська хата» (М. Вороний, Олександр Олесь, Д.Загул, П.Тичина та ін.)
14.04
- Урок №111. Володимир Винниченко – громадський і політичний діяч. Загальна характеристика творчості: проблематика,жанрове розмаїття, стильові особливості. Новела «Момент» (Із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст, проблематика. // Додаток 1 + Додаток 2 //
15.04
16.04
- Урок №113. Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя. // Аналіз новели “Момент” Володимира Винниченка //
21.04
- Урок №114. Творчість В. Винниченка в загальноєвропейському
контексті. В. Винниченко – художник.
22.04
- Урок №115. Павло Тичина. Поетична спадщина П. Тичини – ода з
вершин української поезії XX ст. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у
тоталітарній системі. Жанрово-стилістичне багатство, ідейно-художнє новаторство
митця. П. Тичина – найбільший модерніст 20-х років XX ст. Особлива поетика
Тичинівського вірша: мелодика слова і музики.
23.04
- Урок №116. Збірка «Сонячні кларнети» - подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм
гармонії світу і дисонансів революційної дійсності у збірці «Сонячні кларнети».
27.04
- Урок №117. Єдність природи, почуттів людини й музики у поезії «Арфами, арфами...»
28.04
- Урок №118. Виразне читання творів напам'ять.
29.04
- Урок №119. Павло Тичина. Глибина почуттів ліричного героя у поезіях «Ви знаєте, як липа шелестить...», «О панно Інно». // Додаток 1 + Додаток 2 //
30.04
- Урок №120. Павло Тичина. «Пастелі».
04.05
- Урок №121. «Пам’яті тридцяти» - збірний образ ліричного
героя. Історична основа поезії. // "Крути 1918" //
05.05
- Урок №122. Образно-символічне вираження ідеї твору.
06.05
- Урок №123. Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Жанрове новаторство.
Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку гармонії буття
в поемі.
07.05
- Урок №124. Прийом монологу як спосіб саморефлексії автора.
12.05
- Урок №125. Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця. Трилогія про Івана
Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: «Мотря», «Не вбивай.
Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до Бендер. Крутіж». Іван Мазепа – як
«золота доба» Гетьманщини.
13.05
- Урок №126. Історичні факти і художній вимисел у трилогії.
14.05
- Урок №127. Образ степу в романі й в українській літературній
традиції та фольклорі.
18.05
- Урок №128. Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і
владою.
19.05- Урок №129. Робота над змістом твору.
20.05- Урок №130. Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях
визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста,
письменника (оглядово). Історичне
оповідання «Арслан киз» («Дівчина-левиця»)
як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу.
21.05- Урок №131. Гульджемал – дочка Іззета-аги із Учтурфана –
головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни
д’Арк.
25.05- Урок №132. Проблема взаємодії традицій і викликів нового часу
й емансипації у творі.
26.05- Урок №133. Урок мовленнєвого розвитку №5. Написання критичного есе. Новаторство і значення творчості І. Гаспринського
для культурного життя кримськотатарського народу.
27.05- Урок №134. Контрольна робота №8 Тестування.
- Урок №135. Література рідного краю №4. Жанрово-тематичне багатство поезії рідного краю.
11 клас
Українська мова
19.03
23.03
24.03
25.03
26.03
06.04
- Урок №106. Словотвір іменників на позначення назв жителів певного
населеного пункту.
07.04
- Урок №107. РМ №40. Репортаж, інтерв’ю, стаття до журналу або шкільного веб-сайту в
публіцистичному стилі.
08.04
- Урок №108. Творення присвійних прикметників. Творення
прикметникових форм від різних географічних назв.
09.04
- Урок №109. РМ №41. Кореспонденція, рецензія.
13.04
14.04
- Урок №111. РМ №42. Контрольне есе.
15.04
- Урок №112. Рід і число іменників, їх стилістичні властивості.
16.04
- Урок №113. Відмінювання іменників.
21.04
- Урок №114. Ступені порівняння прикметників.
22.04
- Урок №115. Відмінювання прикметників.
23.04
- Урок №116. РМ №43. Презентація, реклама.
27.04
- Урок №117. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. // Додаток 1 + Додаток 2 //
28.04
- Урок №118. Паралельне використання відмінкових форм числа. // Додаток 1 + Додаток 2 //
29.04
- Урок №119. Опрацьовування та побудова текстів із числівниками.
30.04
- Урок №120. Відмінювання займенників. Явище прономіналізації.
Правопис займенників. // Додаток 1 //
04.05
- Урок №121. РМ №44. Доповідь для участі в лінгвістичній конференції. Добірка запитань довідео-, прес-конференції.
05.05
- Урок №122. Види, часи, способи дієслів. Перехідні і неперехідні
дієслова.
06.05
- Урок №123. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Стан
дієслова.
07.05
- Урок №124. РМ №45. Формування культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги,
принципи побудови, засоби структурування тексту.
12, 13.05- Уроки №125-126. РМ №№46-47. Контрольний твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі.
14.05- Урок №127. РМ №48. Конфесійний стиль, сфери поширення і головне призначення. Церковні служби,
молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги, спілкування в конфесіях,
культових установах.
18.05- Урок №129. Контрольна робота №6. Підготовка до ДПА. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови (тестування).
19.05- Урок №130. РМ №49. Переклади Євангелія. Псалми Т. Шевченка. Основні мовні стильові засоби
конфесійного стилю. Маркована (конфесійна)
лексика. Старослов’янізми – мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний
порядок слів.
20.05- Урок №131. РМ №50. Сфера поширення і головне призначення епістоляр-ного стилю. Основні мовні
стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне
листування. Побудова епістолярного тексту.
21.05- Урок №132. РМ №51. Епістолярний етикет - невід’ємна складова української мовленнєвої культури.
Електронне листування.
25.05- Урок №133. РМ №52. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений
і заздалегідь не підготовлений).
26, 27.05- Уроки №№133-134. Підсумок вивченого матеріалу.
28.05- Урок №135. Семестрове оцінювання.
Українська література
1. Відеоурок "Шістдесятництво: Василь Симоненко".
2. Відеоурок "Шістдесятництво: Д. Павличко, І. Драч".
24.03
25.03
- Урок №105. Е.Умеров – король сучасної кримськотатарської малої прози.
Тема депортації кримських татар – наскрізна у творчості митця.
27.03
- Урок №106. «Самотність» - розповідь про останній день життя пса
Сабирли, через відчуття якого подано
найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар. Символічність образу Сабирли.
06.04
27.03
Немає коментарів:
Дописати коментар