Дистанційне навчання 2019-2020 н.р.

5 клас

Українська мова

17.03.
18, 20.03

23.03
  • Урок №89. РМ №15. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»). + // Як підготуватися до написання твору-роздуму //

24.03
  • Урок №90. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. + відеоурок №1 + відеоурок №2
25.03
  • Урок №91. РМ №16. Аналіз письмового твору.

27.03
  • Урок №92. РМ №17. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
07.03

  • Урок №93. Тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
08, 10.04

  • Уроки №94-95. РМ №№18-19. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
13.04

14.04

15.04

  • Урок №98. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. // Додаток 1  +  Додаток 2 //
17.04

  • Урок №99. Виділення вставних слів на письмі комами.  // Додаток 1
21.04

  • Урок №100. Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень).
22.04

  • Урок №101. РМ №21. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).
24.04

  • Урок №102. РМ №22. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
27.04

28.04

29.04

05, 06.05

  • Уроки №106-107. РМ №№23-24. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»).
08.05

  • Урок №108. Пряма мова. Діалог. 
12.05

  • Урок №109. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.
13.05

  • Урок №110. РМ №25. Аналіз письмового твору.
15, 19.05

  • Уроки №№111, 112. Діалог. Тире при діалозі.
20.05
  • Урок №113. Інсценування байки, текст якої містить діалог.

22.05
                                            Повторення в кінці року

25.05
  • Урок №115. Лексикологія.
26.05
  • Урок №116. Будова слова й орфографія.
27.05
  • Урок №117. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія. Синтаксис і пунктуація.
29.05
  • Урок №118. Підсумковий урок.


Українська література

20.03

23.03
  • Урок №51. «Гаї шумлять...», «Блакить мою душу обвіяла...». Мелодійність віршів П.Тичини.

27.03

  • Урок №52. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми  в оповіданні «Лось».

06.04

  • Урок №53. Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
10.04

  • Урок №54. РМ №3. Усний твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Складання власної версії закінчення твору.
13.04

  • Урок №55. Контрольна робота №4. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало. Тестування.
17.04

24.04

27.04

04.05

  • Урок №59. Григір Тютюнник. Стисло про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і ла­конізм описів природи.
08.05
  • Урок №60. Допитливий, чуйний, хлопчик Олесь, його жага пізнавати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
15.05
  • Урок №61. Урок виразного читання №2. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак».

18.05

  • Урок №62. Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії лю­дини й природи. Гуманізм повістіДоброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо в обсто­юванні своєї позиції.
22.05

  • Урок №63. Урок позакласного читання №4. Сучасний український дитячий детектив, фентезі.
25.05
  • Урок №65. Контрольна робота №5. Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».
29.05
  • Урок №66. Література рідного краю №4. Фольклорна спадщина жителів села.


10 клас

Українська мова

19.03
20.03
23.03

25.03

26.03
  • Урок №104. Прикметник як частина мови. Лексико-граматичні розряди прикметників, їхні особливості та функціонування в мовленні // Додаток 1 + Додаток 2 //

27.03
  • Урок №105. Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. Перехід відносних прикметників у якісні, присвійних у якісні і відносні.
06.04

  • Урок №106. Повні і короткі форми прикметників, стягнені і нестягнені форми повних прикметників, особливості функціонування їх у сучасній українській мові.
08.04

  • Урок №107. Творення відносних і присвійних прикметників. Відмінювання прикметників. 
09.04

  • Урок №108. Стилістичне використання якісних, відносних, присвійних прикметників. Стилістична роль повних і коротких прикметників. Синоніміка прикметників і непрямих відмінків іменників. Словник епітетів української мови.
10.04

  • Урок №109. РМ №28. Лінгвістичний аналіз текстів науково­навчального стилю. // Додаток 1 + Додаток 2 //
13.04

15.04

16.04
17.04

  • Урок №113. Числівник як частина мови. Формування числівника як частини мови. Число і числівник. Розряди числівників за значенням, характеристика їх. Групи числівників за будовою.
22.04

  • Урок №114. Відмінювання числівників. Паралельне використання відмінкових форм числа. Паралельне вживання числівників з іменниками у непрямих відмінках. Синтаксичні функції числівників. Написання числівників і відчислівникових слів.
23.04

  • Урок №115. Контрольна робота №7. Тестування. 
24.04

  • Урок №116. Дієслово як частина мови. Форми дієслова: дієвідмінювані, відмінювані, незмінні. Зміни звуків в особових формах дієслів. Безособові дієслова.
27.04

  • Урок №117. Особливості семантики, граматичні ознаки дієслів. Дві основи дієслова. Поділ дієслів на дієвідміни. Словозміна дієслів І та II дієвідміни.
29, 30.04

  • Уроки №№118-119. РМ №№30-31. Контрольний твір  на морально-етичну чи суспільну теми в публіцистичному стилі. / "Людина - це обов'язок, а не титул"
04.05

  • Урок №120. Види дієслів (доконаний і недоконаний), творення їх, вживання одного у значенні іншого. Часи дієслів (теперішній, минулий, майбутній), творення їх. Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий), творення їх.
06.05

  • Урок №121. Особові, родові, числові форми дієслів. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова. Зворотні дієслова. Чергування приголосних в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу.
07.05

  • Урок №122. Дієприкметник. Дієслівні та прикметникові характеристики дієприкметників. Активні та пасивні дієприкметники, відмінювання їх. Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання дієприкметників. Дієприкметниковий зворот. Перехід дієприкметників у прикметники.
08.05

  • Урок №123. Безособові форми на -но, -то.
13.05

  • Урок №124. Дієприслівник. Дієприслівники доконаного і недоконаного виду. Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників.
14.05

  • Урок №125. Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Прислівники за походженням. Написання не з прислівниками.
15, 18.05

  • Уроки №126-127. РМ №№32-33. Контрольний твір на морально-етичну тему публіцистичного стилю.
20.05
  • Урок №128. Прийменник, його особливості. Групи за походженням та морфологічним складом. Правопис прийменників. Особливості вживання деяких прийменників. Синонімія прийменників. Перехід повнозначних слів у прийменники.
21.05
  • Урок №129. Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи сполучників. Правопис сполучників. Особливості вживання деяких сполучників. Перехід повнозначних слів у сполучники.
22.05
25.05
  • Урок №131. Зв’язка. Вигуки, ознаки та розряди їх. Правопис вигуків та особливості вживання їх. Розділові знаки у реченнях із вигуками. Звуконаслідувальні слова. Стилістичні функції службових частин мови. Синонімія прийменникових конструкцій. Стиліс­тичні функції вигуків. Національні етикетні вигуки.
27.05
  • Урок №132. Контрольна робота №8. Диктант із граматичним завданням. (Тестування)
28.05
  • Урок №133. РМ №34. Бібліографічний пошук на тему наукової роботи із залученням сучасних  інформаційно­комунікаційних технологій.
29.05
  • Урок №134. РМ №35. Бібліографія. Анотація.



Українська література

23.03
24.03
25.03
  • Урок №104. РМ №4. Письмовий твір-роздум на тему «Невмирущість духовної краси за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня».

26.03
  • Урок №105. Література рідного краю №3. Образ рідного краю (або історична тематика) у творчості письменників-земляків.

06.04

  • Урок №106. «Кассандра» - новаторство в жанрі драматичної поеми. Авторська інтерпретація образу Кассандри античної віщунки.
07.04

  • Урок №107. Етичні, психологічні переживання особистості у час вибору – наскрізна ідея драми. Елементи автобіографізму у творі.
08.04

  • Урок №108. Художні засоби для розкриття внутрішніх переживань і сумнівів головної героїні.
09.04

  • Урок №109. Контрольна робота №7. Контрольний твір «Моє естетичне задоволення від вивчених творів Лесі Українки».
13.04

14.04

15.04

16.04

21.04

  • Урок №114. Творчість В. Винниченка в загальноєвропейському контексті. В. Винниченко – художник.
22.04

  • Урок №115. Павло Тичина. Поетична спадщина П. Тичини – ода з вершин української поезії XX ст. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у тоталітарній системі. Жанрово-стилістичне багатство, ідейно-художнє новаторство митця. П. Тичина – найбільший модерніст 20-х років XX ст. Особлива поетика Тичинівського вірша: мелодика слова і музики.
23.04

  • Урок №116. Збірка «Сонячні кларнети» - подія європейського масштабу. Художнє осягнення ліричним героєм гармонії світу і дисонансів революційної дійсності у збірці «Сонячні кларнети».

27.04

28.04
  • Урок №118. Виразне читання творів напам'ять. 
29.04

30.04
04.05

05.05

  • Урок №122. Образно-символічне вираження ідеї твору.
06.05

  • Урок №123. Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Жанрове новаторство. Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку гармонії буття в поемі. 
07.05

  • Урок №124. Прийом монологу як спосіб саморефлексії автора.
12.05

  • Урок №125. Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця. Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: «Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до Бендер. Крутіж». Іван Мазепа – як «золота доба» Гетьманщини.
13.05

  • Урок №126. Історичні факти і художній вимисел у трилогії. 
14.05

  • Урок №127. Образ степу в романі й в українській літературній традиції та фольклорі.
18.05

  • Урок №128. Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою.
19.05
  • Урок №129. Робота над змістом твору.
20.05
  • Урок №130. Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста, письменника (оглядово). Історичне оповідання «Арслан киз» («Дівчина-левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу.
21.05
  • Урок №131. Гульджемал – дочка Іззета-аги із Учтурфана – головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д’Арк.
25.05
  • Урок №132. Проблема взаємодії традицій і викликів нового часу й емансипації у творі.
26.05
  • Урок №133. Урок мовленнєвого розвитку №5. Написання критичного есе. Новаторство і значення творчості І. Гаспринського для культурного життя кримськотатарського народу.
27.05
  • Урок №134. Контрольна робота №8 Тестування.
  • Урок №135. Література рідного краю №4. Жанрово-тематичне багатство поезії рідного краю.

11 клас 

Українська мова

19.03

23.03

24.03

25.03

26.03
06.04

  • Урок №106. Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту.
07.04

  • Урок №107. РМ №40. Репортаж, інтерв’ю, стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі.
08.04

  • Урок №108. Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв.
09.04

  • Урок №109. РМ №41. Кореспонденція, рецензія.
13.04

14.04

  • Урок №111. РМ №42. Контрольне есе.
15.04

16.04

21.04

  • Урок №114. Ступені порівняння прикметників. 
22.04

  • Урок №115. Відмінювання прикметників.
23.04

27.04
28.04

29.04

  • Урок №119. Опрацьовування та побудова текстів із числівниками.
30.04

04.05

05.05

  • Урок №122. Види, часи, способи дієслів. Перехідні і неперехідні дієслова. 
06.05

  • Урок №123. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Стан дієслова.
07.05

  • Урок №124. РМ №45. Формування культури публіцистичного  мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту.
12, 13.05
  • Уроки №125-126. РМ №№46-47. Контрольний твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі.
14.05
  • Урок №127. РМ №48. Конфесійний стиль, сфери поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги, спілкування в конфесіях, культових установах.
18.05
  • Урок №129. Контрольна робота №6. Підготовка до ДПА. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови (тестування).
19.05
  • Урок №130. РМ №49. Переклади Євангелія. Псалми Т. Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна) лексика. Старослов’янізми – мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний порядок слів.
20.05
  • Урок №131. РМ №50. Сфера поширення і головне призначення епістоляр-ного стилю. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту.
21.05
  • Урок №132. РМ №51. Епістолярний етикет - невід’ємна складова української мовленнєвої культури. Електронне листування.
25.05
  • Урок №133. РМ №52. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений).
26, 27.05
  • Уроки №№133-134. Підсумок вивченого матеріалу. 
28.05
  • Урок №135. Семестрове оцінювання.


Українська література

1. Відеоурок "Шістдесятництво: Василь Симоненко".

2. Відеоурок "Шістдесятництво: Д. Павличко, І. Драч".


24.03

25.03

  • Урок №105. Е.Умеров – король сучасної кримськотатарської малої прози. Тема депортації кримських татар – наскрізна у творчості митця.

27.03
  • Урок №106. «Самотність» - розповідь про останній день життя пса Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар. Символічність образу Сабирли.
06.04

  • Урок №107. Контрольна робота №7. «Література епохи «соціалістичного реалізму» й кримськотатарська література» (розгорнуті відповіді на запитання).
07.04

  • Урок №108. Постмодернізм і постпостмодернізм. Поезія. Ігор Римарук. «Обнови» - типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея - покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху.
08.04

  • Урок №109. Василь Герасим’юк. «Аркан» - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу.
10.04

13.04

  • Урок №111. Юрій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Ю. Іздрик як один із творців «Станіславського феномену»; пошук форм вираження нового світовідчуття і нового світогляду у поезії; роль візуалізація у творчості поета (ідея і візуальний прояв «вишиванки»); синтез національного і загально-людського у його творчості; спосіб поетичного вираження почуттів в естетиці постмодернізму.
14.04

15.04

17.04

  • Урок №114. Проза, есе. Галина Пагутяк. «Зачаровані музиканти» - роман фейєрія; села й містечка Галичини як прояв місцевого колориту та історичного тла оповіді; містичні й міфологічні алюзії в романі; ідея єдності людини з її витоками і природою, в якій вона живе; особливість авторського стилю письменниці.
21.04

22.04

  • Урок №116. Юрій Андрухович. «ShevchenkoisOK» - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським обличчям».
24.04

  • Урок №117. Оксана Забужко. «Казкапро калинову сопілку» - повість- притча; міфологічна основа повість; жіноча версія леґенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою психологічною драмою. Образи сестер – Ганни-панни та Олени як казкові моделі дідової і бабиної дочок. Понадчасовість образу-символу калини у повісті. 
27.04

  • Урок №118. Сергій Жадан. «Ворошиловград», «Інтернат». «Ворошиловгард» - твір жорсткий, меланхолійний та реалістичний про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право на буття. Часові шари та їхнє переплетіння в романі. «Вчорашнє» як екзистенційна сталість для героїв твору. Система образів і персонажів роману.
28.04

  • Урок №119. Марія Матіос. «Майже ніколи не навпаки» - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії, роль їх. Особливості оповіді й характеротворення.
29.04

  • Урок №120. Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія» - бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп провінційного містечка. Особливості оповіді – щоденник головної героїні Стефи. Психоаналітичні підвалини системи персонажів. Урбаністичний психологічний роман новітнього часу.
04.05

05.05

  • Урок №122. Центральна тема - розгляд феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях: інтимних, дружніх стосунках, у певному соціальному середовищі, у суспільстві в цілому, у конкретному часі, за певних політичних умов і незалежно від них.
06.05

  • Урок №123. Урок позакласного читання №4. Оповідання Євгенії Кононенко (на вибір).
08.05
  • Урок №124. Контрольна робота №8. «Постмодернізм і постпостмодернізм» (тестування).
12.05
  • Урок №125. Урок літератури рідного краю №2. Літературні персоналії територіальної громади (поезія).
13.05
  • Урок №126. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. 
15.05
  • Урок №127. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. 
18, 19, 20, 21.05
  • Уроки №128-132. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу).
25, 26, 27.05
  • Уроки №133-136. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
29.05
  • Урок 137. Підсумковий урок.



Немає коментарів:

Дописати коментар